söndag 25 maj 2008

Nu ger jag upp...

Nu har jag verkligen fått nog... Min förra Channa bleheri hoppade ju ut ur akvariumet för nån vecka sen så i torsdags så fick jag hem en ny.. Hinner ha den i 2 dar så hoppar den ut så nu ger jag upp mitt akvarium, imorrn hamnar det på blocket & zoopet. Nu får det fan i mig vara nog... orkar inte mer.. Kanske ska skaffa en vettig hobby?

natti


*edit* man ska tydligen inte ropa HEJ för tidigt... precis efter att jag skrivit klart bloggen så kollar jag till bleherin som ligger i mitt lilla akvarium, petar lite på den & vips så lever den.. :D


Säg den glädje som varar.
När jag vaknar imorse & kollar in i mitt akvarium så ligger han död på botten.... Just nu känns det inte alls kul med akvarium. Vad gör man?

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh, akvarium är ganska tråkigt - börja köra rally istället ;D