tisdag 29 januari 2008

Några månader av funderingar...(Till minne av Tony Johansson)

Nu har det gått några månader sen du tog ditt liv, Vad tänkte du med egentligen? Visst, DU kanske fick frid.. Men hur tror du att vi har det? Vi som saknar dig hela tiden. Anledningen till ditt beslut lär vi aldrig få veta, Men jag hoppas att det var för nåt annat än Maries skull?! För HON är fan inte värd det!
Min värld & mitt liv lär aldrig bli detsamma utan dig, Alla samtal på arbetstid om bara skitsaker existerar inte längre,Alla påhitt under Elmia 2006 som skulle återupplevas 2008 blir inte av heller.
Istället får jag besöka en grav den 23:e Februari & inse att allt det roliga är slut.

Samtidigt kan jag inte låta bli att vara riktigt förbannad på dig! Man överger inte sin familj & vänner på det sättet, Du lämnade oss utan att egentligen aldrig ha sagt nåt om hur du mådde! Hade du bara sagt nåt så hade vi (jag) ställt upp för dig.

Men jag hoppas iallafall att du har det bättre nu. Men du kommer alltid att vara saknad!
Vila i frid älskade vän!

Inga kommentarer: