lördag 19 januari 2008

Å så var dom bara 4 st kvar...

Fyra neontetror alltså.. så mitt lilla ormhuvud har käkat upp 5 st på några dagar nu :)
Annars har det inte hänt så mkt idag, vaknade runt 12 & har bara slappat sen dess.
Jag hade tänkt pilla fast lite dioder under huven till lysrampen så jag får ett fint nattljus & kan se min segelfenspleco när den ligger på botten & smaskar algtabletter. Sen ska det inhandlas ett nytt lysrör oxå.

Imorrn blir det lite pill dock & även ett lite större vattenbyte på ca 50L.

näe, nu längtar jag hem.. Vi ska inte tanka audin & åka uppåt Anna? Jag VET att du är grymt sugen...visst visst?! =)

Natti
/T

1 kommentar:

Anonym sa...

Men är du verkligen säker på att den inte tänker rackla för oss då? Men det låter som en skitbra idé och hade jag inte planerat fest i helgen och hockey helgen därpå så hade vi åkt på en gång! :) Jag längtar hem så mycket att jag snart går bärsärkargång & då är det fan illa! ;P