torsdag 24 januari 2008

Shopping...

Så har det blivit lite akvarieshopping då.. Jenny fick lite födelsedagspresenter & jag lite mat till min mal..
Sen köpte hon väl en jädrans massa fisk oxå.. Jag tappa väl räkningen efter dom där scalarerna typ, sen var det några ancistrus oxå har jag för mig.. Kolla hennes blogg för som sagt, jag har tappat räkningen :D

Nu måste jag börja fundera på att hitta ny bil med, Jag har satt ut min på annons & idag ringde det en snubbe som lät allt annat än normal, men vi får se helt enkelt.

ANNA nu rycker det verkligen i Falu-nerven! Kan du börja fjäska tror du?! ;)

Dags för den där jädrans sängen nu då :)
Natti natt /T

*EDIT* Nu är det bara en stackars tetra kvar.. får se hur länge den överlever:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker synd om dina tetror, kan du inte ha ett litet akvarium bara till dom? Alternativt ploppa ner mjölk-tetror istället som ändå inte har något liv! Vad tror du? I helgen blire feeeest & du är bjuuuuden! <3