fredag 4 januari 2008

Sekt i västvärmland?

Detta har jag gått & funderat på ett längre tag & jag vet med säkerhet att jag läst någonstans i länstidningarna att det ska finnas en sekt av nåt slag i Glava/Hillringsberg utanför Arvika. Det är just såna här funderingar som gör att jag ligger sömnlös på nätterna & inte kan koncentrera mig på jobbet..säger vi :)
Nej, men för att vara lite allvarliga då, Av nån outgrundlig anledning så är jag ganska så intresserad av det här med sekter.

Ursäkta OT-ämnet...

Akvariumet håller fortfarande på att få till bakterie-kulturen, dock har jag tagit bort den stora roten som tog upp nästan halva bottenytan & ersatt den med lite skifferblock & mindre rötter, Blev hyffsat nöjd men måste få i lite mer växter & ev ta bort nån rot, Jag får helt enkelt prata lite med min personlige akvariekonsult ;)

Nej, dags för sängen nu, ska upp tidigt för att åka ut till skoghall & Akvarieinteriör.

Natti natt!

/T

Inga kommentarer: